Pretraži Blog

Pokreće Blogger.

Popularni postovi

Pratitelji

Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 1. travnja 2013.

Proljetna kutija

Kutija je napravljena od medijapana, na njoj sam poslije tečaja o imitaciji drveta kod gđe Jasminke Marjanović odlučila isporbati tu tehniku uz mali dodatak cvijeća.




 Kutiju iznutra uredila sam na sličan naćin, a na dno sam stavila tamno zelenu čoju i zlatne vrpce





Kutiju s donje strane obojala sam tamnosmeđe i dodala cvijetove zlatne boje. 




Do idućeg puta.

2 komentara:

  1. Baš je lepa, veselo prolećna.
    Malo sam prošetala tvojim blogom, sve divno radiš...žao mi je što ne stižem svratiti češće.
    Želim ti sve najbolje, do sledećeg svraćanja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna kutijica.Sviđa nam se ovaj mladi blog pa dodjeljujemo jednu malu blog nagradicu
    (na našem je blogu: http://duit-lu.blogspot.com/)

    Lijep pozdrav od DuiT

    OdgovoriIzbriši