Pretraži Blog

Pokreće Blogger.

Popularni postovi

Pratitelji

Ukupno prikaza stranice

nedjelja, 10. siječnja 2021.

Uređivanje starog kovčega

                          

Ovo je jedan od načina kako preurediti stari drveni kovčeg.

Za početak, kao i u večini slučajeva , potrebno je šmirglanje bilo ručno ili uz pomoć ozbiljnijeg alata, npr. brusilice na struju. Zatim slijedi krpanje rupa kitom za drvo. Nakon toga kovčeg izgleda ovako:


 



Vidi se da je još uvijek pun rupa i pukotina, ali ponekad stvari treba ostaviti onakvima kakve jesu. Kao što bi netko rekao: daju mu karakter.

Počinjem sa akrilnim bojama: crvena, zelena, slonova kost i kvadrati su na poklopcu. Ako je kovčeg izgledao tužno, sada više nije.
 
 

 
 
 
Slijedi ručno šmirglanje da bi djelovao još starije ako je to uopće moguće.
 
 

 
 
 
Nanijela sam bitumen (moje omiljeno sredstvo) na rubove.
 


 
 
 
Iznutra je izgledao isto kao i izvana - odavno dotrajalo. Da bi se to popravilo izrezala sam komade pluta (preostale od jednog drugog projekta) i pričvrstila ih uz pomoć ukrasnih rajsnegli na unutrašnju stranu kovčega.


 
 
 
Da bi bio praktičniji pričvrstila sam na dno kovčega, a budućeg stolića, točkove.


 
 
 
I radi šminke dodala sam ukrasne kutnike na svaki vrh kočega.
 



 
 
 
Dokaz da služi svojoj svrsi na opće zadovoljstvo.
 


 
 
 
 
To bi bio happy end.













 

0 komentari: